Opiskelijalounas

Opiskelijalounaan mainos. Tarjolla lounas veloituksetta. Syö paikan päällä tai hae mukaan omaan rasiaan. Sauna lämpiää. Päivämäärät 28.1., 3.3. ja 21.4.. Kello 13-16. Miehet saunoo 13-14.30 ja naiset 13.40-16.

Tapahtuman tiedot

Tapahtumapaikka:

Brysselin merimieskirkko

Tapahtuma-aika:

Klo 13-16

Tapahtuman muoto:

Live-tapahtuma

Kohdeyleisö:

Kohdeyleisö Nuoret aikuiset, Nuorille

Tapahtuman tyyppi:

Tapahtuman tyyppi: Tapahtuma

Opiskelija tai harjoittelija, tule ilmaiselle lounaalle ja saunomaan

Suositut opiskelijalounaat jatkuvat Brysselin merimieskirkolla keväällä 2024.

Jos olet lähialueella harjoittelussa, vaihdossa tai tutkinto-opiskelijana, olet erittäin tervetullut. Tule Brysselin merimieskirkolle lounaalle tai hae itsellesi annos mukaan. Tarjolla on kotiruokaa kasvisversiona. Maksuton lounas on tarjolla kello 13–16. Jos et ennätä yhteiseen lounaspöytään, ota mukaasi oma rasia, johon saat pakattua ruokaa mukaasi.

Huom! Lounaan lisäksi merimieskirkko tarjoaa opiskelijoille saunan. Jos löyly kiinnostaa, ota omat saunatarvikkeet mukaan. Miehet saunovat kello 13–14.30 ja naiset kello 14.30–16.

Ota yhteyttä Karriin, jos sinulla on kysyttävää karri.salo@merimieskirkko.fi

PS. Ilmaisia lounaita ei tunnetusti ole. Opiskelijalounaat maksetaan merimieskirkon tukijäsenten jäsenmaksuista. Kiitos siis jäsenille. Tukijäseneksi voit liittyä Brysselin merimieskirkon kahvilassa tai maksamalla suoraan tilille:

FINSE ZEEMANSKERK
BAN: FI6812283000006898
BIC: NDEAFIHH
Viite: tukijäsenyys (lisää sähköpostiosoitteesi)