Liity Brysselin merimieskirkon

Tukijäseneksi

Liity Brysselin merimieskirkon tukijäseneksi, niin tuet merimieskirkon tekemää hyvää suomalaisten ja heidän perheittensä hyväksi. Saat myös jäsenetuja.

Merimieskirkolla voit keskustella luottamuksellisesti suomeksi koulutetun henkilökuntamme kanssa. Saat myös ohjausta tarvitsemiisi palveluihin Belgiassa. Vierailemme suomalaisten luona sairaaloissa ja vanhusten luona heidän kotonaan. Tuemme lasten ja nuorten kasvua. Ehkäisemme toiminnallamme syrjäytymistä.

Sinä mahdollistat tämän kaiken tukemalla merimieskirkon työtä ostoksillasi ja liittymällä tukijäseneksemme. Maksamalla jäsenmaksun autat meitä auttamaan.

Luottokortin kokoisia sinivalkoisia jäsenkortteja viuhkassa päällekkäin.

Brysselin merimieskirkon

Jäsenmaksut 2024

• henkilöjäsen 40 euroa
    perhejäsenyys 50 euroa
    opiskelijat ja eläkeläiset 20 euroa

Tukijäsenmaksun voi maksaa merimieskirkon kahvilaan tai tilillemme:

FINSE ZEEMANSKERK
IBAN: FI6812283000006898
BIC: NDEAFIHH

Viite: Belgian jäsenmaksu. Kirjoita viestikenttään sähköpostiosoitteesi.

Kun annat jäseneksi liittymisen yhteydessä sähköpostiosoitteesi, saat välittömästi tietoa uusista jäseneduista, tarjouksista ja mahdollisista muutoksista käytännöissä.

Lisätiedot: johtava sosiaalikuraattori Piia
Lännenpää-De la Cruz, piia.lannenpaa@merimieskirkko.fi

Vuode, jonka vierellä lattialla reppu ja tuoli.

Brysselin merimieskirkon

Tukijäsenenä saat

• jopa 30 % alennushinnan Viking Linen laivoilla Itämerellä
  • 10 % alennus Flex-hinnoista Scandic-hotelleissa Suomessa ja 5 %:n alennus muissa maissa. Kirjoita varauskoodi-kenttään: D000035597 (= D, neljä nollaa ja 35597).
  • 10 % alennuksen majoituksesta Hampurin ja Lontoon merimieskirkolla.
  • alennushinnan mahdollisilla jäsenmatkoillamme
  • olla tukemassa Suomen Merimieskirkon lähes 150 vuotta jatkunutta työtä liikkuvien suomalaisten parissa ulkomailla ja kotimaassa

Tutustu toimintaamme