Luxemburgissa jumalanpalvelukset, nuortenillat ja muut merimieskirkon tapahtumat järjestetään Clausenissa. Osoite on Centre Protestant, 1 Rue Jules Wilhelm. Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Brysselin merimieskirkko

Toimintamme Luxemburgissa

Luxemburgissa asuu joukko suomalaisia eri alojen ammattilaisia ja heidän perheitään. Myös kulttuuri, matkailu, liike-elämä ja opiskelu tuovat suomalaisia Luxembourgiin. Työmuotojamme ovat muun muassa koti-, työpaikka- ja koulukäynnit.

Brysselin merimieskirkko

Nuortenillat

Nuorteniltojen ohjelma muodostuu nuorten omien toiveiden mukaan.

Saa vaan hengailla, kuunnellaan musiikkia, voidaan pelata, joskus kokata! Tule mukaan niin suunnitellaan toimintaa yhdessä!

Nuortenillat ovat seurakunnallista toimintaa, joihin osallistumista edellytetään ennen rippileiriä. Annamme illoista tarvittavat merkinnät.

Nuortenillat ovat suunnattu yli 13 vuotiaille.

Kokoonnumme Clausenin seurakuntatalolla osoitteessa: 1 rue Jules Wilhelm.

Katso nuorteniltojen ajankohdat tapahtumakalenteristamme.

Lisätietoa nuorten toiminnasta: sosiaalikuraattori Anniina Salo anniina.salo@merimieskirkko.fi

Ota rohkeasti yhteyttä. !

Olemme Luxemburgissa sinua varten.

Tutustu palveluihimme ja toimintaamme Brysselissä