Brysselin merimieskirkon

Kirjasto

Brysselin merimieskirkon kirjasto on avoinna merimieskirkon aukioloaikoina. Huomaathan kuitenkin, että kirjasto saattaa olla suljettu kirkolla järjestettävän tapahtuman vuoksi.

Lainausohjeet löydät kirjastosta. Laina-aika on 4 viikkoa, uutuuksien laina-aika 2 viikkoa.

Katso kirjastossa olevien kirjojen aineistoluettelo tästä linkistä (pdf).

Ota yhteyttä

Merimieskirkon kirjaston kuulumisia voit seurata kirjaston omilla Facebook-sivuilla.

Onko sinulla kysyttävää Brysselin merimieskirkon kirjastosta? Haluatko lahjoittaa kirjoja? Haluaisitko liittyä kirjastoa hoitavaan vapaaehtoisten kirjastotiimiin? Ota yhteyttä sähköpostitse: kirjasto.bryssel@merimieskirkko.fi

Valkoista seinää vasten kirjahylly, jossa paljon erivärisiä kirjoja.

Brysselin merimieskirkon

Kirjatorit

Kaksi kertaa vuodessa kirjastossa järjestetään järjestetään kirjatori. Torit kootaan kirjaston poistokirjoista ja kiertoon annetuista lahjoituksista. Voit tuoda kirjatorille myytäviä kirjoja ja ostaa itsellesi uutta luettavaa. Maksa ostoksistasi haluamasi summa, rahat menevät kirjaston uusien kirjojen hankintaan.

Lahjoitukset

Kirjasto ottaa vastaan lahjoituksina hyväkuntoisia kirjoja. Osa niistä päätyy kirjaston kokoelmaan, osa myydään kirjatoreilla.

Toivomme, että kirjoja tuotaisiin harkitusti mielellään ennen kirjatoreja ja että kirjojen julkaisuajankohta olisi vähintään 2010-luvulla. Otamme vastaan vain suomenkielisiä kirjoja.

Suuremmista kirjalahjoituksista pyydämme ottamaan etukäteen yhteyttä kirjaston sähköpostiosoitteeseen. Kiitos laadukkaista lahjoituksistasi!

Aukioloajat

keskiviikosta perjantaihin klo 12–20
lauantaisin klo 12–18
sunnuntaisin klo 12–16

Merimieskirkko jää kesätauolle 23.6. ja avaamme jälleen 18.9.2024.

Tutustu myös näihin palveluihimme