Yhteystiedot

Brysselin merimieskirkko on suomalainen kohtaamispaikka, jossa voit nauttia lounaan, lukea suomalaisia lehtiä, käydä kahvilassa ja suomalaisessa kyläkaupassa. Lisäksi voit käydä kirjastossa, saunoa ja osallistua harrastustoimintaan. Työntekijämme tekevät myös koti-, laiva-, työpaikka- ja koulukäyntejä.

Suuret satamat Antwerpenissa ja Zeebruggessa tuovat maahan merenkulkijoita ja raskaan liikenteen kuljettajia. Heitä palvelemme erityisesti aluksilla ja satamissa. Brysselissä asuu suuri joukko suomalaisia eri alojen ammattilaisia ja heidän perheitään. Myös kulttuuri, matkailu, liike-elämä ja opiskelu tuovat suomalaisia Belgiaan.

Rue Jacques de Lalaing 33
BE-1040 Brussels
puhelin +32 474 940 433

Nimemme on ranskaksi L’Église des marins Finlandais ja hollanniksi de Finse Zeemanskerk. Käytämme näitä kahta nimeä virallisissa yhteyksissä, koska ranska ja hollanti ovat Belgian viralliset kielet.

Löydät meidät Facebookista nimellä Brysselin merimieskirkko ja Instagramista nimellä @brysselinmerimieskirkko. Merimiespastori Jaakko Heinimäen Instagram-tili on @benelux_merimiespappi

Aukioloajat

keskiviikosta perjantaihin klo 12–20
lauantaisin klo 12–18
sunnuntaisin klo 12–16

Merimieskirkko jää kesätauolle 23.6. ja avaamme jälleen 18.9.2024.

Työntekijät

Olemme Belgiassa ja Luxemburgissa sinua varten. Kun klikkaat kuvaa, saat lisätietoa työntekijöittemme tehtävistä.

Ota rohkeasti yhteyttä!

Brysselin merimieskirkon kirkkoraati

Brysselin merimieskirkon toimintaa suunnittelee, edistää ja tukee vaaleilla valittu luottamuselin. Kutsumme paikallisista suomalaisista koostuvaa yhteistyöryhmäämme kirkkoraadiksi.

Lasipullo, jonka sisällä on paperi, on ajautunut rantahietikolle.

Lähetä palautetta Brysselin merimieskirkolle

Tutustu myös näihin