Toimintaa kirkolla

Aikuisille

Brysselin merimieskirkolla voit viettää aikaa yhdessä muiden suomalaisten ja Suomen ystävien kanssa. Säännöllisen toiminnan lisäksi voit piipahtaa kahvilassa, Suomi-kaupassa, messussa tai yhteisillä saunavuoroilla. Olet lämpimästi tervetullut ja voit myös ehdottaa uutta toimintaa.

Belgian Martat

Myös Belgian Martat järjestävät toimintaa Brysselin merimieskirkolla.

Merimieskirkolla Brysselissä kokoontuu avoin neulekahvila, johon voit tulla tekemään käsitöitä ja tapaamaan muita. Kokoontumisajat vaihtelevat.

Merimieskirkon kuoro

Kuoro avustaa jumalanpalveluksissa. Se esiintyy tarpeen ja tilanteiden mukaan erilaisissa kirkon tilaisuuksissa.

Kuoro valitsee ohjelmiston tilaisuuden ja esiintymisvahvuuden mukaan. Ohjelmisto sisältää monenlaista musiikkia.

Kuoro hakee jatkuvasti uusia laulajia. Jos kuorolaulu kiinnostaa, ota yhteyttä tai tule paikalle harjoituksiin tutustumaan.

Lisätietoja:
johtava sosiaalikuraattori Piia Lännenpää-De La Cruz