Sisätilan oikealla seinällä useita jää- ja kylmäkaappeja ja hyllyjä täynnä tavaraa.

Palvelut

Brysselin merimieskirkolta löydät suomalaisen kyläkaupan, kirjaston, saunan ja kahvilan. Kahvilassamme on myynnissä suomalainen kotiruokalounas keskiviikosta perjantaihin kello 12-14.30.

Hymyilevä nainen osoittaa sormellaan sipsipussia taustallaan runsaasti elintarvikkeita pöydällä ja hyllyssä.

Brysselin merimieskirkon

Suomalainen kyläkauppa

Kaipaatko ruisleipää ja suomalaista suklaata? Merimieskirkon suomalaisesta kyläkaupasta löydät laajan valikoiman suomalaisia herkkuja ja muita tuotteita.

Kaksi naista istuu pöydän ääressä kahvikupit edessään.

Merimieskirkon kahvila

Maistuisiko kuppi suomalaista kahvia? Entä tuore korvapuusti tai lohipiirakka? Kaipaatko suomenkielistä juttuseuraa? Haluatko tehdä etätöitä pullantuoksussa? Viihtyisä kahvilamme Brysselin Eurooppa-kortteleiden keskellä on sinua varten.

Valkoista seinää vasten kirjahylly, jossa paljon erivärisiä kirjoja.

Merimieskirkon kirjasto

Brysselin merimieskirkon laadukas kirjasto tarjoaa jokaiselle jotakin: uutta kotimaista kaunokirjallisuutta, käännöskirjoja, jännitystä ja tietokirjoja. Lapsille ja
nuorille on omat hyllynsä. Lainaaminen on maksutonta.

Neljä hymyilevää miestä pyyhkeet lanteillaan istuu seinän vierllä.

Merimieskirkon sauna

Lämmitämme Brysselin merimieskirkon aidon suomalaisen saunan tilauksestasi kirkon aukioloaikoina: keskiviikosta perjantaihin ja sunnuntaisin. Perjantaisin kello 18-20 lämpiävät yleiset saunavuorot miehille ja launataisin kello 15-17 naisille. Niihin et tarvitse varausta.

Brysselin merimieskirkon

Joulukauppa

Brysselin merimieskirkon joulukaupassa myydään perinteisiä suomalaisia jouluherkkuja ja paljon lahjatavaraa – kaikkea perinteiseen suomalaiseen joulunviettoon tarvittavaa. Tunnelma joulukaupassa on aidosti suomalainen.

Tutustu työhömme

Lue myös kirkollisista palveluistamme, toiminnastamme ja ajankohtaisista kuulumisistamme.