Suomen Merimieskirkko Belgiassa

Merimieskirkko tarjoaa palveluja erilaisissa elämäntilanteissa oleville suomalaisille Belgiassa.

Brysselin merimieskirkko on suomalainen kohtaamispaikka, jossa voit nauttia lounaan, lukea suomalaisia lehtiä, käydä kahvilassa ja suomalaisessa kyläkaupassa. Lisäksi voit käydä kirjastossa, saunoa ja osallistua harrastustoimintaan. Työntekijämme tekevät myös koti-, laiva-, työpaikka- ja koulukäyntejä.

Brysselin merimieskirkko on osa Suomen Merimieskirkkoa.

Yhteystiedot

Tule käymään tai ota rohkeasti yhteyttä. Olemme täällä Brysselin merimieskirkolla sinua varten. Aukioloajat ja poikkeusaukioloajat löydät yhteystiedoistamme. Teemme myös muun muassa koti- ja laivakäyntejä.

Ruskealla lautatasolla valkoinen papri, jossa kynä ja hymiöitä surullisesta iloiseen.

Kirjoita meille

Kerro meille, mitä toivot merimieskirkolta. Oletko tyytyväinen palveluihimme ja missä meillä on parantamisen varaa. Olemme kiitollisia kaikesta palautteesta. Kiitos, kun autat meitä kehittämään toimintaamme.

Vanha kirjoituskone, jossa paperilla teksti News.

Tilaa uutiskirjeemme

Pysy ajan tasalla Brysselin merimieskirkon asioista ja tilaa uutiskirjeemme. Voit samalla tilata muutakin postia Suomen Merimieskirkolta.

Tutustu toimintaamme