Kaksi äitiä lapsi sylissään istuu lattialla ja taustalla nainen soittaa pianoa.

Tule mukaan toimintaan

Merimieskirkko on suomalaisten ja Suomen ystävien kohtaamispaikka Brysselissä. Olet lämpimästi tervetullut mukaan monipuoliseen toimintaamme.

Kolme nuorta naista pelaa koronapeliä.

Toimintaa kirkolla

Tervetuloa mukaan mukaan monipuoliseen toimintaamme Brysselissä ja Luxemburgissa. Tutustu tarkemmin toimintaamme.

Luottokortin kokoisia sinivalkoisia jäsenkortteja viuhkassa päällekkäin.

Liity tukijäseneksi

Liity Brysselin merimieskirkon tukijäseneksi, niin tuet kirkon tekemää hyvää suomalaisen yhteisön hyväksi.

Neljä hymyilevää nuorta naista istuu ulkona aukiolla ja heiluttaa kättä.

Tule vapaaehtoiseksi

Haluatko tehdä hyvää? Hae merimieskirkolle harjoittelijaksi, vuosivapaaehtoiseksi tai paikallisvapaaehtoiseksi.

Punatukkainen hymyilevä nuori nainen lasten pöydän äärellä leluja kädessään.

Hae harjoittelijaksi

Brysselin merimieskirkko tarjoaa harjoittelupaikkoja erityisesti sosionomiopiskelijoille. Myös muiden alojen harjoittelu on mahdollista.

Sinisellä taustalla Merimieskirkon tunnus ja teksti: Tule meille töihin.

Suomen Merimieskirkko

Avoimet työpaikat

Merimieskirkot Suomessa ja ulkomailla työllistävät monen ammatin osaajia. Katso Suomen Merimieskirkon sivulta avoimet työpaikat ja hae mukaan tekemään merkityksellistä työtä.

Lähikuva kädenpuristuksesta taustallaan kerrostaloja.

Suomen Merimieskirkko

Yrityskumppanuus

Tarjoamme eri organisaatioille mahdollisuutta osallistua lähimmäisten hyvinvoinnin edistämiseen sekä syrjäytymisen ja onnettomuuksien ennaltaehkäisemiseen. Lue lisää yrityskumppanuudesta Suomen Merimieskirkon sivulta.

Tutustu palveluihimme

Tutustu palveluihimme ja työhömme