Toimintaa kirkolla

Lapsille ja perheille

Brysselin merimieskirkon lapsi- ja perhetoiminta tarjoaa kohtaamispaikkoja lapsille, vanhemmille, isovanhemmille ja hoitajille.

Perhekerho joka perjantai kello 10.30-12

Sunnuntaisin 26.5. ja 16.6. kello 14-15.30

Perhekerho on mukana lapsiperheen ja hoitajien arjessa. Mukaan ovat tervetulleita kaikki, vauvasta vaariin ja mummoon. Kerhon ovet ovat auki vanhemmille myös keskusteluja varten. Perhekerho on paikka lasten ja aikuisten ystävyyssuhteiden solmimiseen, arjen kysymyksistä keskustelemiseen ja mukavaan yhdessäoloon.

Kerhoissa lapsi saa lapsi leikkiä, laulaa, liikkua ja askarrella. Kerho on turvallinen paikka lapselle kasvaa toisten lasten seurassa. Ryhmässä lapsi saa kokea osallisuutta ja iloa. Hän oppii toimimaan toisten kanssa jakaen ja toisia huomioiden.

Perhekerhoon ei tarvitse ilmoittautua etukäteen, tule mukaan, kun sinulle sopii. Osallistumismaksu on 2 euroa koko perheeltä.

Kirjaston tilat käytössänne

Kirjastossa voi käydä lasten kanssa leikkimässä silloinkin, kun siellä ei ole järjestettyä toimintaryhmää. Leluja löytyy kirjaston lelulaatikoista. Leikkien loputtua lelut kerätään takaisin omille paikoilleen.

Jos haluat ehdottaa uusia toimintaryhmiä, otamme kaikki ideat ilolla vastaan. Lähetä ideasi johtavalle sosiaalikuraattorille sähköpostilla piia.lannenpaa@merimieskirkko.fi

Muskari

Pienten lasten muskarit kokoontuvat Brysselin merimieskirkon kirjastossa keskiviikkoisin kello 10.45-11.15 ja kello 11.30-12. Lapset osallistuvat muskariin aikuisen kanssa. Muskarin hinta on 60 euroa lukukaudelta.

Lisätietoja: Piia Lännenpää-De La Cruz
piia.lannenpaa@merimieskirkko.fi

Tukea perheille

Voit kääntyä Brysselin merimieskirkon työntekijöiden puoleen erilaisissa parisuhteeseen ja perhe-elämään liittyvissä kysymyksissäsi. Tarpeen mukaan voimme sopia kertatapaamisesta tai pidemmästä tukiprosessista.

Lisätietoa lapsi-, varhaisnuoriso- ja perhetyöstä antaa
johtava sosiaalikuraattori Piia Lännenpää-De La Cruz
puhelin +32 473 482092